1. בית
  2. /
  3. News
  4. /
  5. ‘גלאט סלט’ מציגה מהפכה...
‘גלאט סלט’ מציגה מהפכה בשנת שמיטה תשפ”ב

‘גלאט סלט’ מציגה מהפכה בשנת שמיטה תשפ”ב

המהפכה של גלאט סלט לשנת השמיטה: סחורה טרייה ואיכותית ארוזה הרמטית בכשרות מהודרת

‘גלאט סלט‘ מציגה מהפכה בשנת שמיטה תשפ”ב: פירות וירקות טריים שיגיעו ארוזים באופן סטרילי עם חותמת הכשרות של ‘המכון למצוות התלויות בארץ‘ בראשות הגרש”ז רווח שליט”א ושל בד”צ ‘שארית ישראל‘.

בגלאט סלט מבטיחים: סחורה איכותית, מוקפדת וטרייה של יבול נכרי או יבול חו”ל, במחירים הוגנים ובמוקדי מכירה בכל הריכוזים החרדים.

גלאט סלט

גלאט סלט

במסגרת ההיערכות לקראת שנת שמיטה, בשורה מרעננת של חברת ‘גלאט סלט‘:

בשנת השמיטה החברה תשווק סחורה איכותית, מוקפדת וטרייה, של יבול חו”ל או יבול נכרי, שתגיע באריזות חתומות באופן ששומר על טריות המוצרים ומאריך את חיי המדף שלהם. כל הירקות והפירות יהיו תחת הכשרות המהודרת של ‘המכון למצוות התלויות בארץ‘ בראשות הגאון רבי שניאור זלמן רווח שליט”א, ושל בד”צ שארית ישראל.
בשל העובדה שהאריזות מגיעות ארוזות הרמטית וחתומות, על כל אריזה יצוין מקור הפירות והירקות, באופן שיאפשר לציבור הצרכנים בני התורה לדעת כל פרי או ירק מהיכן מקורו, ושאין בו שום חשש.
שיטת המכירה בערים החרדיות, תתבצע באמצעות קרן אור שי, שכבר כיום משווקת עופות ובשר בכשרות בד”ץ ‘שארית ישראל‘ מידי חודש לציבור בני התורה בקרוב למאה מוקדי מכירות שפרוסים בריכוזים החרדים. עם כניסת שנת השמיטה, אור שי יפתח את המכירות להזמנות שבועיות.
את הסחורה ניתן יהיה למצוא גם ברשתות השיווק הגדולות גם מחוץ לערים החרדיות, על מנת שציבור בני התורה המתגורר בערים המעורבות, יוכל בנקל למצוא את הסחורה על מדפי הרשתות הגדולות.
בחברת ‘גלאט סלט‘ מדגישים כי מהרגע שהירקות נארזים נעלמות כל בעיות הכשרות – מוצר כשר וארוז עם חותמת, פותר את כל הספיקות שיש בשנת שמיטה לגבי אמינות המוצר.
כל קהילה וכל בעל עסק יודע שהפתרון של ‘גלאט סלט’ מהווה פתרון אמתי וחסכוני, משום שהוא חוסך את הצורך להביא משגיח כשרות שילווה את הסחורה בכל תהליך השינוע מהקטיף ועד לחנויות, פשוט מקבלים מוצר ארוז שהאריזה מעידה על הכשרות ואין צורך להצמיד משגיח כשרות לאורך כל השינוע.
זהו יתרון גם לבעלי אולמות ומסעדות, שבכל שנת שמיטה מתמודדים מחדש עם סחורה שמגיעה לא ארוזה ויש צורך להשגיח ולפקח בשבע עיניים. ברגע שהאולם או המסעדה מקבלים מוצר ארוז עם חותמת כשרות מהדרין, המשגיח במקום יודע מה המקור של הירקות והפירות ללא כל חשש.
ב’גלאט סלט‘ מספרים כי הרעיון לשווק אריזות סגורות הרמטית חתומות בכשרות מהודרת, הגיע מהשטח. עסקים רבים סיפרו שבכל שנת שמיטה הם נגררים לאופרציה מורכבת שרק מגדילה את העלויות. כך נולד הרעיון לשווק אריזות סגורות וחתומות שאין כל חשש שמדובר בפירות וירקות שיש בהם קדושת שביעית. כל הירקות והפירות מגיעים היישר מהשדה אל בית האריזה לאריזה הרמטית עם הכשרויות המהודרות של ‘המכון למצוות התלויות בארץ‘ ובד”צ ‘שארית ישראל‘.
היתרון הגדול של ‘גלאט סלט‘ הוא העובדה שהסחורה מגיעה ארוזה באופן הרמטי, ובכך אין חשש שהסחורה התערבבה בחנות או ברשתות השיווק עם סחורות אחרות שאינם מאושרות בשביעית כדעת רבותינו וכיו”ב.
חשוב לציין כי יש צורך להירשם במוקד ההזמנות על מנת להבטיח את קבלת הסחורה. בזמן הרישום לא משלמים ולא מתחייבים רק נרשמים על מנת שבגלאט סלט יוכלו להיערך עם כמויות הסחורה. מי שנרשם מבטיח לעצמו את המקום, הוא יודע שתהיה לו אפשרות להזמין סחורה איכותית בצורה נוחה וזמינה בהתאם לצרכיו. את ההזמנות ניתן יהיה לבצע דרך הטלפון, האתר ואפילו באמצעות נדרים פלוס. ניתן יהיה להזמין את הסחורה עם שליח עד הבית, בתוספת תשלום.
ב’גלאט סלט’ מציינים כי כבר מעכשיו ניתן להירשם, על מנת לאפשר לחברה להיערך לקראת השמיטה עם מוקדי מכירה זמינים באזור המגורים של הציבור שיירשם.
מוקד לבעלי מוסדות ועסקים גלאט סלט 02-6247573 מוקד המכירות השכונתיות של אור שי 072-2222430
השנה, בזכות גלאט סלט, כבר לא צריך להתפשר בשנת השמיטה על סחורה לא איכותית ובמחירים מופקעים. ב’גלאט סלט’ מבטיחים: גם סחורה איכותית, גם אריזה הרמטית שמאריכה את חיי המדף של הפירות והירקות, וגם מחירים הוגנים.

ה

הוסף תגובה

כתובת האימייל שלך לא תפורסם.